• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • E-mailkontakt@gepc.pl

Ile kanałów sprzedaży powinien liczyć e-sklep?

Sprzedaż stacjonarna skłania właścicieli sklepów do inwestowania w platformy e-commerce celem maksymalizacji zysków. Do niedawna przeżywaliśmy istny "boom" na sklepy, które z formy stacjonarnej stały się internetowe. Dziś widzimy coś jeszcze innego - uruchamianie platform mobilnych, które mają być kolejnym filarem do...

E-commerce , czyli podatki w handlu internetowym

Podjąłeś decyzję o uruchomieniu platformy internetowej, która w istocie będzie Twoim sklepem. Nie masz jeszcze firmy, ale przeliczyłeś potencjalny wkład i teoretyczne zyski po starcie. Zapewne wyszły Ci całkiem duże liczby i teraz zastanawiasz się, ile z tej kwoty zostanie dla Ciebie. Postanowiliśmy przybliżyć ten temat nieco...

Podstawy sukcesu w e-handlu

Decyzja o uruchomieniu zarobkowej platformy e-commerce powinna być przemyślana. Polska branża sklepów internetowych jest jeszcze bardzo młoda, ale rozwija się w dynamicznym tempie, zaś z roku na rok zmieniają się jej standardy. Marząc o sukcesie w sieci warto zainteresować się rzeczami, które na ten sukces się składają. Bez...

Sklep internetowy jako pomysł na biznes?

Wielokrotnie spotykałem się z opinią, że prowadzenie sklepu internetowego to najprostszy sposób na zarobienie pieniędzy. Choć znam wielu sprzedawców i wiem ile zarabiają na swoim biznesie, nie mogę się zgodzić, że to prosta droga do bogactwa. Każdy sklep może odnieść sukces, lecz jego wyznacznikiem będzie poniesiony wkład, a...

Nowy, a stały klient: Ile wydają na zakupy?

W psychologii sprzedaży internetowej termin "zatrzymanie klienta" odnosi się nie do samego faktu, ale korzyści z tego wynikających. Przypuszcza się, że nowy klient wydaje na zakupy kwotę X, zaś stały - pięciokrotnie więcej. Zapewne widzicie to po samych sobie, prawda? Wydajecie więcej na zakupy tylko w tych punktach które znacie i...