• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • E-mailkontakt@gepc.pl

Ile kanałów sprzedaży powinien liczyć e-sklep?

Sprzedaż stacjonarna skłania właścicieli sklepów do inwestowania w platformy e-commerce celem maksymalizacji zysków. Do niedawna przeżywaliśmy istny "boom" na sklepy, które z formy stacjonarnej stały się internetowe. Dziś widzimy coś jeszcze innego - uruchamianie platform mobilnych, które mają być kolejnym filarem do maksymalizacji zysków. Sporo inwestorów posiada zatem aż trzy rodzaje sklepu: stacjonarny, internetowy i mobilny.

Czym są kanały sprzedaży?

Każda platforma jest w istocie kanałem i charakteryzuje się dedykowanymi rozwiązaniami. W przypadku budynków stacjonarnych liczy się sprzedaż regionalna i cała reklama kierowana jest na określony obszar. W branży e-commerce liczy się wysoka pozycja w wyszukiwarce Google oraz odpowiednia promocja w sieci, zaś m-platformy muszą być spersonalizowane i dedykowane konsumentom, którzy kupują z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (smartfon tablet).

Ile kanałów sprzedaży liczy Twój sklep?

Przyjmij, że każdy kanał sprzedaży traktujesz jak osobny biznes, choć mocno ze sobą współpracujący. Im więcej kanałów będziesz posiadał, tym więcej zarobisz. W przypadku osób, które mają ich trzy zyski liczone są z trzech gałęzi: od klientów stacjonarnych, internetowych oraz mobilnych. Jako, że tych ostatnich przybywa nam w zasadzie najwięcej, przyszłość będzie oznaczać olbrzymią sprzedaż z poziomu urządzeń mobilnych. Zadbanie już teraz o wszystkie kanały sprzedaży może Ci zagwarantować potężny sukces już na starcie Twojej platformy.

Maksymalizacja zysków poprzez zwiększenie ilości kanałów sprzedaży istotnie przełoży się na wyniki finansowe Twojego sklepu. Zachęcamy do zapoznania się z innymi naszymi artykułami, które przygotowaliśmy dla Was wcześniej.