• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • E-mailkontakt@gepc.pl

Podstawy sukcesu w e-handlu

Decyzja o uruchomieniu zarobkowej platformy e-commerce powinna być przemyślana. Polska branża sklepów internetowych jest jeszcze bardzo młoda, ale rozwija się w dynamicznym tempie, zaś z roku na rok zmieniają się jej standardy. Marząc o sukcesie w sieci warto zainteresować się rzeczami, które na ten sukces się składają. Bez wątpienia temat płatności internetowych powinien interesować tych, którzy w swój sklep zamierzają zainwestować poważne, liczone w dziesiątkach tysięcy złotych pieniądze.

Liczy się dobre wrażenie, czyli kontakt z klientem

Zapewne kupujecie w sieci i gdy macie jakieś pytania do sklepu, to komunikujecie się z nim za pośrednictwem e-maila, rozmowy telefonicznej. Sukces e-sklepu będzie możliwy, gdy zainteresujemy konsumenta swoim podejściem do niego. Miłe, grzeczne i przemyślane wiadomości nawet na najdziwniejsze pytania nakręcą Wam koniunkturę sprzedaży. Nikt nie lubi urzędniczego tonu wypowiedzi, zatem korespondencja mailowa w formie przyjacielskiej zapewni Wam kilka punktów do początkowej fazy zainteresowania.

Wszystkie rodzaje płatności

Zaraz po zbudowaniu statusu społecznego sklepu powinno się nawiązać współpracę z operatorami szybkich przelewów online. Tylko w ten sposób zapewnicie swoim konsumentom wszystkie możliwe rodzaje płatności bez zamartwiania się, czy bank X obsługuje Waszą platformę. Firmy takie jak Dotpay współpracują z niemal wszystkimi bankami, umożliwiają płatności w kilka chwil i każdy Wasz klient będzie mógł Wam zapłacić w kilka sekund, nawet w czasie trwania weekendów. Dzięki temu zapewnicie sobie stałe obroty i nie będziecie się musieli przejmować marżami, które w przypadku błyskawicznych płatności obciążają klientów (są to groszowe sprawy).

Stały rozwój

Wasz sklep nie powinien nigdy spocząć na laurach. Nawet w przypadku ogromnych inwestycji i stałych, dużych zysków z tego tytułu, Wasz rozwój powinien być progresywny. Posiadanie profili w mediach społecznościowych, cykliczna reklama i dbanie o aspekty marketingowe sprzedaży pozwoli Wam się zapamiętać w głowach konsumentów. Zachłyśnięcie się sukcesem i dużymi pieniędzmi niemal zawsze doprowadza do bolesnego upadku. Na to profesjonalny e-sklep sobie pozwolić nie może.

Sukces w e-handlu możliwy będzie tylko wtedy, gdy zadbamy o swoich konsumentów w każdy możliwy sposób. Kontakt jest bardzo ważny, płatności oczywiście też, a rozwój pozwala na stały progres. Życzymy Wam sukcesu w starcie Waszej platformy!