• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • E-mailkontakt@gepc.pl

Otwierasz sklep? Oto co musisz wiedzieć o płatnościach

Uruchomienie platformy sprzedażowej to sposób na duże obroty i nie ukrywajmy - spore zyski. "Wgryzienie" się w odpowiednią branżę, stała reklama swojego brandu i regularne dbanie o potrzeby klientów zapewnią Ci sukces w Internecie. Od wielu lat branża e-commerce rozwija się w Polsce prężnie, a sklepy często są definiowane na podstawie rodzajów płatności, jakie oferują. Dziś dowiesz się jak przygotować sklep do sprzedaży, który będzie zarabiał nawet w weekendy.

Czym są kanały płatności i jak wpływają na sprzedaż?

Elementem najważniejszym każdego sklepu są sposoby płatności. Wyobraź sobie sytuację, że potrzebujesz aplikacji mobilnej, ale sklep, który ją posiada nie akceptuje szybkich przelewów. Płatność tradycyjna zwykle księguje się od 24 do 48 godzin, a do tego "odpadają" weekendy, gdy przelewy pomiędzy dwoma różnymi bankami są niemożliwe (oprócz usługi express - drogiej). Będziesz zatem czekał kilka dni na oprogramowanie, czy wybierzesz sklep, który akceptuje błyskawiczne płatności i zapewni Ci produkt na chwilę po zdefiniowaniu przelewu?

Jak zapewnić multikanałowość sprzedaży

Współpraca z operatorami szybkich przelewów online (np.Dotpay) umożliwia zlecenia przelewów nawet w czasie weekendów. Operatorzy współpracują ze wszystkimi bankami w Polsce, a w przypadku Dotpay jest to prawie 200 instytucji. W związku z tym prowadząc swój sklep możesz notować zyski nawet w czasie weekendów, ponieważ wpływy będą cyklicznie. Twoją inwestycją będą marże, które za swe usługi pobierają operatorzy. Są to jednak na tyle "groszowe" sprawy, że największe firmy współpracują nawet z 35 000 sklepów internetowych.

Uruchamiasz sklep? Skup się na płatnościach!

Konsumenci już nie skupiają się na aspektach wizualnych witryny. Nie czytają też zbyt wielu opisów produktów, a interesują ich sposoby płatności, bo decydując się na zakup produktu zwykle go znają, a do finalizowania transakcji przekonuje ich cena. Gdy spełniasz warunek marketingowy (odpowiednia cena - wzrost zainteresowania), to przy współpracy z operatorami szybkich płatności online możesz mieć pewność, że zarobisz na swoim produkcie.